Hoe kan het dat mijn vriend in slaap valt tijdens de sex?

Mijn vriend is al 2 keer in slaap gevallen tijdens de sex. Om precies te zijn eigenlijk telkes net als we op het punt staan te beginnen. Ik vind dit niet normaal en word hier heel onzeker van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K
Kimath
12 jaar geleden
Was hij op die momenten ook al moe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik denk ook aan (over)vermoeidheid.

Antwoorden (6)

misschien beginnen jullie te laat?
na een avond slaapverwekkend TV kijken, met een paar biertjes (teveel), en een warme douche is de interesse mogelijk wat minder.
kortom: zorg dat hij zijn aandacht bij _jou_ heeft en niet bij die voetbalwedstrijd, ga lekker op tijd (eventueel samen) douchen, trek wat moois aan en geniet van een lange avond/nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerder beginnen ! Waarom zo lang wachten ?ga jij eerst je badkamer rituelen doen .en laat hem op bed wachten ?:) Andere tijden ,nieuwe kansen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me. Het ligt niet (op een negatieve) manier aan jou.
Het kan natuurlijk zijn dat hij moe is van zijn werk e.d..
Zelf ervaar ik vaker na een goede voorspel dat ik er totaal van ontspannen ben geworden. Okay, ik wacht toch nog even met in slaap vallen, maar misschien lukt je vriend dit niet. Hier kan jij natuurlijk heel nuttig bij zijn om bijv. iets heel spannends te doen. Of elfs het geheel 'in eigen handen' te nemen. Neem het totale initiatief. Mannen vinden dit een keer niet erg....om het nogal zwak uit te drukken. Mannen voelen zich ook graag begeerd.
Maar om een op mijn oorspronkelijke punt terug te komen voorspel kan enorm ontspannend zijn. En zoals gezegd misscien is je vriend hier (over)gevoelig voor. Dus even aan jou om ervoor te zorgen dat het voor beiden een happy ending krijgt.
Wel wil ik er ook bij zeggen; seks is iets dat je samen doet. Hier dient je vriend wel rekening mee te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom de min. En vooral waarom anoniem.
Ik snap werkelijk niet hoe mensen zonder ruggegraat rechtop kunnen lopen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien was diegene zo moe dat hij Duimpje omlaag als omhoog zach :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou natuurlijk ook kunnen lol.
;-D
Probeer het eens s'ochtends nadat jij lang genoeg hebt geslapen en goed uitgerust bent.
Dan is hij waarschijnlijk ook beter toe- en uitgerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hij begint zn dag meteen goed.. schijnt dat mannen sochtens meer hormonen en dus zin hebben, en vrouwen savonds voor het slapen.. ;)
Uiteraard hebben we hier te maken met een slaapprobleem. De meeste mannen doen dit heel snel na de seks...maar daarvoor moet ontzettend lastig zijn!

Dat je vriend in slaap valt kan te maken hebben met het feit dat hij erg moe is en zijn slaap hard nodig heeft. Dan is het hebben van seks op een ander moment een hele goede oplossing. Gebeurt het altijd net voor het naar bed gaan of doen jullie het ook weleens op andere tijdstippen. En zo ja, gebeurt het dan ook?

Het kan ook zo zijn dat hij om een bepaalde reden geen seks wilt hebben en het slapen "faked". Echter lijkt me dit een beetje raar...maar ik heb het weleens vaker gehoord.

Mocht het op geen ander moment lukken en je toch de seks willen bedrijven dan vrees ik dat jij de enige bent die d'r best moet doen (want hij slaapt...bijna). Maak het spannend, bespring hem, masseer hem etc.

Mocht niets lukken dan denk ik dat het beste is om er gewoon over te praten en een goede oplossing met z'n tweeen te vinden.

Ik kan me voorstellen dat jij jezelf hier heel onzeker van gaat voelen. Maar toch weet ik zeker dat het niet aan jou ligt (jij neemt al het initiatief) en neem hem ook niet teveel kwalijk. Hij zal het waarschijnlijk niet expres doen.

Mocht je een goede oplossing gevonden hebben (of de rede) dan horen we deze uiteraard graag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had vroeger ook wel eens dat ik voor of tijdens de sex in slaap viel. Bij mij was het meestal omdat we er te laat aan begonnen en/of het voorspel te lang duurde.
Wat voor mij heel erg hielp was er eerder mee beginnen (dus voor de film/wedstrijd) of het in de ochtend te doen.

Dus probeer, zoals eerder al is gezegd, er lekker vroeg mee. Ga lekker samen in douche of bed (vooral niet te heet) en daarna lekker richting bed.

P.S. het voorspel mag gerust al in de douche of bad beginnen